2012 m. rugsėjo 19 d., trečiadienis

20-24 metų senumo piešiniai ir laiškas





















Prieš išskrendant namo, į Vokietiją, iki skrydžio likus vos 6 val. visai netikėtai vienoje spintelėje pas tėvelius radau savo vaikystės piešinius. Kokie jie man brangūs ir mieli!





Mano mamytė su sesute:





























Dažnai piešiau šviesaforą, nes mielai žaidžiau spalvų žaidimą "Šviesaforas", ar prisimenate tokį?






























Labai mėgau piešti visiems raudonus žandelius :)
























Batuotas katinas, viena mano mylimiausių pasakų:

























Laiškelis, kurį parašiau mamai  (o mama ėmė ir išsaugojo)  į ligoninę, kai ji susilaukė mano sesutės:






























Čia piešiau ant deficitinio plono popieriaus:




























Atkreipkite dėmesį į vėliavos spalvas... kažkada juk tokios buvo:































Naujametiniai saliutai iš Gedimino pilies kalno:























Mano pasaulyje šviesaforas galėjo turėti ir mėlyną šviesą:


























Mano svajonių miestas:
























Plokštelės viršelis:























Mama:





























Mano svajonių kambarys:




2 komentarai:

  1. Gražiai pieši ;) (piešei)
    Man patiko svajonių miestas. Svarbiausi objektai: muziejus, parduotuvė, ledų kioskas :D
    O svajonių kambarys toks tarybinis visiškai paprastas kambariukas :)) Net šviestuvas! Ir tie baldai visi minimalistiniai iki negalėjimo, kampuoti. Kaip iš kokio tarybinio žurnalo :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Va, va aš irgi juokiausi iš savo svajonių miesto ir svajonių kambario. Dabar juos kitokius nupieščiau :)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails