2010 m. rugpjūčio 6 d., penktadienis

Apie mozaikas.

Štai kokią "mozaiką" (mano darbas) radau besitvarkydama:


Kiek pamenu, ją padariau 2006 metų pabaigoje. Turbūt nujaučiau, o gal ir nesąmojingai žinojau, kad nepraėjus metams, mano pilve apsigyvens Angelino :)

Aš "pasinešiau" ant mozaikų kai mokiausi pagal Erasmus programą Turine, 2003-aisiais. Bute (kurį nuomavausi su kitais 9 studentais iš Ispanijos, Portugalijos, Čilės, Gibraltaro, Prancūzijos ir Vokietijos) jomis išdabinau svetainės sienas ir išvažiuodama, jas ten palikau... Gal sakau dar ir dabar kabo, jei kiti studentai nenukabino? :)



Ir tėvų namuose, Vilniuje, esu palikus vieną mozaiką su batais ir Milano žemėlapiu... Žinot ką? O gi tai, kad Luciano iš Milano, o jo aš tada dar nepažinojau! Mistika...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts with Thumbnails