2011 m. birželio 30 d., ketvirtadienis

Stalo žaidimai: HABA "Gyvūnas virš gyvūno" arba "Tier auf Tier".

















Pirmą kartą apie Haba žaidimą "Gyvūnas virš gyvūno" sužinojau iš šios šeimynėlės tinklapio. Bet ant jo tą kartą neužsikabinau.
Šį žaidimą aš visai netikėtai prisiminiau, kai Angelo susidomėjo krokodilais (pagrindinė šio žaidimo kaladėlė yra krokodilas).

Kviečiu pasižiūrėti, kaip šis žaidimas žaidžiamas. Mudu su Angelo išsirenkame po 7 gyvūnus ir pradedame:

Angelo meta kauliuką:

















Aš metu:

















Aš einu:

















Angelo man nenusileidžia:





Vėl aš metu kauliuką. Atversta ranka reiškia, kad aš kitam žaidėjui (šiuo atveju, Angelui, nes mes tik dviese žaidžiam) turiu įduoti vieną iš savo figurėlių, kurią jis sėkmingai turėtų pastatyti ant statomos piramidės viršaus.


Jam pavyksta:


Angelo meta ir man įduoda apykaklėtą driežiuką.



Mano eilė:



Angelo pagal taisykles, vėl man duoda vieną savo gyvūnų...


o aš, per klaidą, nuverčiu piramidę, todėl turiu pasiimti visus nukritusius gyvūnus "namo".


Aš metu kauliuką. Krokodilo simbolis reiškia, kad figurą reikia statyti šalia krokodilo.




Angelo skuba laimėti:



Dabar mano  eilė. Iškrenta klaustukas, todėl Angelo turi man nurodyti, kokią man figurą statyti.



Angelo meta:



Aš:



Vėl Angelo eilė:














Angelo laimi, o man atlieka net penkios figūros!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts with Thumbnails