2011 m. gruodžio 21 d., trečiadienis

Adventiniai pusryčiai darželyje.

















Praėjusią savaitę (antradienį, trečiadienį ir ketvirtadienį) Angelo darželyje buvo dengiamas Adventinių pusryčių stalas (tiksliau, stalai).

Kas prie jų sėdo? Patys vaikai, jų tėveliai, broliai, seserys, močiutės, seneliai ir auklėtojos. Aišku ne visi kartu ir  ne visi vienu metu.

Angelo grupelė antradienį buvo atsakinga už pusryčius. Mudu su Angelo tam stropiai ruošėmės, prikepdami mūsų firminių sausainių :)

Aš pati, visą antradienio rytą, geras tris valandas, su kitomis 3 mamytėmis plušau virtuvėje: darėme sumuštinukus (su kiaušiniais, įvairiu sūriu ir dešra), pjaustėme daržoves (agurkus, morkas, paprikas), plovėme ir šluostėme puodelius, stiklines, lėkštutes, šaukštelius.
Kava, kakava, arbata ir viskuo, kas dar buvo būtina, rūpinosi viena auklėtoja (viso jų darželyje 9 - trims grupėms) ir šeimininkėlė.

Štai trečiadienį, į Adventinius pusryčius skubėjome visa šeima. Lucianui taip patiko pusryčiauti žvakių šviesoje, kad jis užsimanė tokių pusryčių kas rytą :D

Ketvirtadienį aš su Angelo sėdau pusryčiauti. Žinote ką, tą rytą aš pastebėjau ant švediško stalo keistą ir man nežinomą daržovę, kurią Angelo tuoj pat įvardino.

Pasirodo, tai - "Kohlrabi" (Kaliaropė). Paragavau jos - labai patiko. Pradėsime ją pirkti ir mes :)
Koks netikėtas atradimas man. Ne Angelui, nes jis darželyje per pavakarius kaliaropę (ir kitas daržoves, bei vaisius) valgo :D














Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts with Thumbnails