2011 m. balandžio 13 d., trečiadienis

Siuntinys iš Lietuvos.

Aną savaitę gavome Angelo senelių (mano tėvelių) siuntinį. Be visokio gėrio ir grožio jame radome ir vieną lietuvišką knygelę-žaidimą, bei du užduotėlių sąsiuvinius. Smagumėlis!
Reikės kada nufotografuoti, kaip Angelo atliko (dar tik įpusėjome) vienokias ir kitokias užduotis.
Rekomenduoju ir jūsų vaikučiams pabiručiams!

CIMG8335 by angelomamospuslapis1

CIMG8336 by angelomamospuslapis1

CIMG8337 by angelomamospuslapis1

5 komentarai:

  1. Mes labai mėgstam šias ir kitas lietuviškas pratybėles, stengiuos kuo daugiau lietuviškų parsivežti. Dar Domui labai patinka lietuviškas žurnaliukas KUTIS, kurio nepraleidžiam nė vieno numerio

    AtsakytiPanaikinti
  2. O Domukas jau sprendžia pratybas 3-mečiams? Kokios užduotis jam labiausiai patinka?
    O Kutį tu esi pati užsiprenumeravus, ar tavo šeima jums persiunčia?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kutį užprenumeravau mamos adresu, o ji man persiunčia, taip žymiai pigiau gaunasi nei prenumeruotis tiesiai į Vokietiją. Trimečių užduotėles mes pradėjome spresti nuo saplio mėnesio. Domas mėgsta įvairias užduotis, priklauso nuo dienos ir nuotaikos, bet pirmauja tos, kur reikia vieną daiktą sujunkti linija su kitu, pagal įvairius požymius priklausomai nuo užduoties. Dar labai mėgsta punktyriukus vedžioti, knygelėse greit šitų užduočių nelieka tad pati spausdinu dažniausiai iš paruošiamųjų mokyklai knygelių

    AtsakytiPanaikinti
  4. Pas mane panašios sudėties siuntos į Airiją keliauja, nes mano krikšto dukrytė ten gyvena ir nenoriu, kad pamirštų mane ir Lietuvą.

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails