2011 m. vasario 9 d., trečiadienis

Mūsų pleputis.


Prisikaupė lapukų (ant greitųjų pasižymiu vieną kitą situaciją, kad nepamirščiau) su Angelino perliukais:

*
Sekmadienio ankstų rytą pusryčiaujam. Aš dar su chalatu. Katinukas Zoro žaidžia mano chalato diržu - jį kandžioja ir tampo. Angelo į jį kreivai žiūri. Aš, skaitydama jo mintis, sakau:
- Non mi fa male. (Man neskauda.)
Angelo suburba:
- A me, sì! (O man skauda!)

*
Angelo išsivalė dantukus. Dabar skalaus burną (į vonią spjaus vandenį, ne į kriauklę). Pamažu jis leidžia visam burnos turiniui (vandeniui ir dantų pastos likučiams) tekėti vonios sienelėmis ir gudriai šypteli:
- Lo scivolo. (Tramplinas.)


*
Aną dieną Angelino tarp minkštų žaisliukų rado Lego Belville figurėlę. (Aš ją buvau ten paslėpus, nes progai pasitaikius, norėjau ją sutaisyti - trūko abiejų jos kojų.) Nepatenkintas Angelo man davė pastabėlę, kad Lego detalės turi būti dėžėje, o ne tarp minkštų žaisliukų.

*
Kažkada čia klausiu Angelino:
- A che ora mangi all`asilo? (Kelintą valandą valgai darželyje?)
- Sono i minuti! (Ten - minutės!)

*
Klausiu:
- Chi è più bravo, Niklas o Maximilian? (Kas geresnis, Niklas ar Maximilian - abu broliukai yra toje grupėje, kaip ir Angelo.)
Angelino atšauna:
-Angelo!

*
Kartą pažadėjau Angelinui, kad valgysim jogurtą, nuėjom į virtuvę. Aš tą akimirką pamiršau, ką gi mes toje virtuvėje daryt norėjom. Angelo man priminė jogurtą. Aš nusišypsojau ir tariau:
- La mia testa non funziona. (Mano galva ne(be)dirba.)
Angelino nusijuokė, savo galvą pasukinėjo į kairę ir į dešinę gal po penkis kartus ir tarė patenkintas:
- La mia funziona. (Mano - veikia.)


*
Kalbėjom apie Dievulį, kad jis aukštai danguje sėdi ir mus visus mato. Angelo išsigando:
- Cade giù. (Nukris žemyn.)


*
Angelo pietauja. Staiga viena ranka netyčia suduoda per lėkštę ir taria:
- Scusa, il piatto. (Atleisk, lėkšte (kad užgavau).)


*
Katinas Zoro tempia Angelui už plaukų. Angelino skundžiasi:
- Mi ha rotto i capelli! (Man sulaužė plaukus!)

*
Angelo ant keturių ropodamas persekioja mūsų katinėlį ir man sako:
- Sono le gambe del gatto. (Aš esu katino kojos.)

*
Angelo kai prisivalgo, tai demonstruoja savo didelį pilvą, ir pasakoja, kad jis yra Stromboli (niekadėjas iš Pinokio nuotykių).

*
Vartau knygos lapus ir ieškau kokį eilėraštį (lietuvišką) perskaityti Angelinui. Angelo mato, kad aš vis gi ieškodama skaitau (mintimis), tai paprašo:
- Mamma, leggi con la bocca. (Mama, skaityk su burna.)

*
Angelino skanauja morkų sultis:
- Che buona carota di succo. (Kokia skani sulčių morka.)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts with Thumbnails