2012 m. sausio 23 d., pirmadienis

Liepos mėn. (2011) kalbelės





















*
Kalba eina apie žvakutę (vaistukus), nes Angelo karščiuoja. Įdedu aš jam žvakutę, ten kur ir priklauso. Angelo pareiškia:
- Mamma, mi hai messo la febbre. (Mama, man karščio įdėjai.)


*
Aš vonioj prausiuosi. Angelo nekantrauja už durų:
- Sto aspettando nella tua parete. (Laukiu tavo sienoje.)


*
Kalbame apie vaikus, kuriuos pažįstame, kiek kam metų, kada kieno gimtadienis.
Angelo pagalvoja ir patikslina faktą, kad ant kairės rankos jam dar liko du metai (užlenkė tris pirščiukus, nes jam trys metukai, liko kiti du neužlenkti).


*
Kalbamės apie šį bei tą. Angelo sako:
- Io guido un aereo, tu -  una nuvola. (Aš vairuosiu lėktuvą, tu debesį.)


*
Dar vienas Angelo perliukas:
"Mangeremo la torta di candelle." (Valgysime žvakių tortą.)

*
Bandau Angelui žodžiais (lietuviškai) paaiškinti, kas gi ta beržinė košė (kas manų košė, tai jam aišku, juk valgomas dalykas):
- Nuo beržinės košės užpakaliukas pasidaro raudonas.
  Angelo:
- Ir kaka.

*
Angelo:
- Gatto mi ha fatto male sulla maglietta. (Katinas mano maikutę užgavo.)


*
Tą dieną buvau su plonomis permatomomis puskojinėmis. Angelui jos labai keistai atrodė, tad jis manęs paklausė:
- Perché hai calzini nudi? (Kodėl tavo kojinės basos?)


*
Angelo nutekamąjį vandens vamzdį pavadino patranka. (it. cannone)


*
Angelo nori sužinoti kiek valandų:
- Quanti metri ci sono nel orologio? (Kiek metrų yra laikrodyje?)
Pats ir atsako:
- Cento. (Šimtas.)



*
Angelo:
- Voglio parlare con papà. (Noriu pašnekėti su tėčiu.)
Aš:
- Hai già parlato. (Jau pašnekėjai.)
Angelo:
- Voglio parlare con la mia mano. (Noriu kalbėtis su mano ranka (savo rankoje mobilų laikyti)).


*
Močiutė padovanojo Angelui dėlionę su Žaibu Makvynu. Angelo nekantrauja pats kuo greičiau dėžutę atidaryti, bet jam nepavyksta. Prašo (kieno?!) pagalbos:
- Gatto, puoi aprirmi il puzzle? (Katine, gali man dėlionę atidaryti?)


*
Angelo tetulė Aurora dainavo (o gal ir šnekėjo) balsu plonu kaip jo.
Angelo:
- Aurora si è messa la voce di Angelo! (Aurora Angelo balsą įsidėjo!)


*
Kalbamės apie dantų pabaisiukus (Ėduoniuką ir Bakteriuką). Angelo pareiškia:
- Bisogna fare dei buchi nei loro denti. (Reikėtų jų dantyse skyles padaryti.)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts with Thumbnails