2012 m. sausio 30 d., pirmadienis

Rugpjūčio mėn. (2011) kalbelės





















*
Angelo, atsikėlęs, klausia manęs, ką aš sapnavau. Aš neprisimenu. Angelo man bando padėti prisiminti:
- Forse hai sognato tutta te? (Gal sapnavai visą tave?)


*
Angelo nori mane uždaryti kažkur (neprisimenu kur). Aš bandau jį atkalbėti:
- Se mi chiudi, chi ti fa il panino? (Jei mane uždarysi, kas tau sumuštinį padarys?)
Angelo:
- Prima me lo fai, poi ti chiudo. (Pirma man jį padaryk, tada aš tave uždarysiu.)


*
Angelo žingsniuodamas šaligatviu, valgo obuolį. Netyčia tas obuolys nukrenta ant žemės. Angelo dejuoja:
- Adesso il vento mangerà la mela che è caduta. (Dabar vėjas suvalgys nukritusį obuolį.)


*
Angelo nenori eiti valgyti, norėtų dar pažaisti "un grande minuto" (didelę minutę).


*
Kalbamės apie Kalėdų Senelį. Angelo svajoja:
- Babbo Natale mi porterà una scatola con tante macchinine. No, macchinine con tante scatole. (Kalėdų Senelis man atneš vieną dėžę su daug mašinėlių joje. Oi ne, mašinėles su daug dėžių.)



*
Angelo:
- Devo abbassare le maniche, se no, non ci vedo. (Turiu pailginti rankoves, nes kitaip aš nieko nematau.)


*
Mano šaliko kutus Angelo pavadino šaliko kojomis :)


*
Angelo (apie iš vonios krano tekantį vandenį):
- Quest`acqua non è buona. E´ per sputare. (Šis vanduo - neskanus. Jis skirtas spjaudymui (burnos skalavimui po dantų valymo.)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts with Thumbnails