2010 m. sausio 25 d., pirmadienis

Kuo toliau, tuo labiau nesuspėju iš karto aprašyti, ką veikėme tą ar aną dieną, nes visur mūsų pilna.
Antradienį vakare ruošėmės trečiadieniniui darželiui. Norėjau nupiešti ant kartono tigriuką (Angelo darželio ženkliukas) ir užkabinti ant Angelino "tašytės". Balsu padejavau, kad nemoku aš tigro piešti ir... prisistatė Angelo su Duplo figurėle tigru. Išgelbėjo vyrukas visą situaciją.






Trečiadienis buvo didi ir įsimintina diena - Angelo liko daržely 2 valandoms ir 15 minučių be manęs. Man buvo sunku, ir kartu taip keista. Dar kieme šiek tiek pastovinėjau, iš toli žiūrėjau pro langą į patalpos vidų. Angelino visai nepanikavo ir gražiai žaidė. Aš patraukiau į biblioteką, paėmiau savo sūneliui kelias knygeles.









Vėliau nuėjau į kavinę ir nusipirkau kavos bei šokoladinę bandelę. Visą laiką galvojau, kaip gi tam mano Angelui sekasi. Kokius trisdešimt kartų traukiau iš rankinuko telefoną, ir tikrinau, ar kartais man Angelino auklėtoja neskambino. Likus pusvalandžiui iki sutarto laiko, kada tėveliai gali ateiti pasiimti vaikučių, aš jau buvau prie darželio. Mačiau, kaip vaikučiai kieme žaidžia. Nors ir aš tolokai buvau, bet Angelino atskyriau iš mėlynos meškiukinės kepurės. Mačiau, kaip jis kokius du kartus prisiartino prie tvorelės vartų, ir, už rankenos pačiupęs, bandė juos atidaryti. Bet jie, žinoma, buvo uždaryti. Atėjus laikui pasirodžiau darželio kiemely ir pašaukiau Angelo, atsitūpiau ir pasiruošiau jį apkabinti. Už kelių sekundžių jis jau buvo mano glėby. Kokia nepakartojama akimirka!

Ketvirtadienį pas mus atėjo į svečius Angelino draugelis Max su mama. Kepėm crêpes ir valgėm morkų pyragą. Kas nors nori receptuko?

Penktadienį važiavom į kaimyninį miestelį pas mažąją Angelo draugę Lilav. Jiedu labai gražiai žaidė ir dalinosi žaislais. Vėliau mes su Lilav ir jos mamyte ėjom pasivaikščioti, užsukom į prekybos centrą, Angelino pamatė vitrinoje moterišką apatinį trikotažą (beveik vienus liemenukus) ir sušuko: mamma, mamma! Tipo čia aš juos nešioju. Prisijuokėm nerealiai.

Pagalvojau, gal kas nors norėtų prisijungti prie mano puslapio facebook`e?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts with Thumbnails