2009 m. lapkričio 14 d., šeštadienis

Kaip atrodo Angelo ir mano diena.

Šiandien ryte Angelo atsibudęs tyliai sau žaidė lovelej savo kambarėly. (Jis visada miega su pora minkštų žaisliukų ir viena mašinėle). Manęs visai nešaukė. Aš išsimiegojau puikiai.


Mane pamatęs Angelo apsidžiaugė. Pasilabino itališkai "čai (=ciao)".
Prisiminiau eilėraštuką "Labas rytas suraitytas, gaidžio koja parašytas". Angelino vis kartojo "koja... koja" ir paskui itališkai - "gamba". Abu žodžius jis super taisyklingai ištarti gali.


Aš jo paklausiau:
- Angelino, facciamo la colazione? (Pusryčiaukim?)
Jis man:
- Nooooo!
Aš:
- Allora, cosa facciamo? (Ką darykim?)
Angelo:
- Mangiamo! (Valgykim!)
Prajuokino mane jis.


Buvom pasivaikščioti. Ūžė mašinos. Angelo tik dairės ir jas vadino itališkai "baka (=macchina)". Angelino jau senokai atskiria visas "Volkswagen" mašinas, man jas rodo ir šaukia labai juokingai "Folksvake" arba "Folksvale". Prieš gerą savaitukę ir "Opel" sakyti išmoko. Tik dar nelabai atpažįsta šias mašinas. Jei pora dienų jų nepamato, vėl pamiršta kaip jos atrodo.


Prisiminiau, kad dar iš pavasario užsiliko Angelino arbatėlės. Padariau Angelinui puodelį. Skanu jam buvo. Vis kartojo "albata... abata... albata (=arbata)". Ir itališkai puikiai pakartojo "té".





Štai kaip Angelo šiandien po pietų sustatė savo knygeles:





Beje, antradienį gavom vieną tokią knygelę dovanų, apie kelionę traukiniu. Kadangi Angelo nežino ir nesuprato, kas čia per daiktas ir su kuo jis valgomas, tai aš jam šiandien parodžiau filmuką apie traukinuką Thomas. Kaip džiūgavo Angelino ir šypsojos. Jis rodė man, kaip sukasi malūno sparnai (matė filmuko pradžioje) ir kaip važiuoja traukinukas.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts with Thumbnails