2010 m. balandžio 6 d., antradienis

Apie praėjusias Velykas.


Skubu dėti Velykiniu laikotarpiu padarytus video, kol dar švenčių įspūdžiai neatvėso.

Angelino daro darbelį iš kiaušinių lukštų. Spausti čia.

Angelo spalvina kiaušinį teptuku. Spausti čia.

Paukščiukų čiulbėjimas parke Velykų rytą. Spausti čia.

Bažnyčios varpų skambėjimas ir antyčių kreksėjimas Velykų rytą. Spausti čia.

4 komentarai:

  1. Mes ir tokiais dažais dažėm kiaušinukus. Labai mums patiko :) O tu kaip suprantu su Angelo pagrinde itališkai kalbi?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mums irgi patiko :)
    Taip, šneku aš su juo itališkai, nes mes šeimoj šia kalba šnekam. Pavienius žodžius ar lengvus sakinukus mokau ir lietuviškai. Prisiklauso Angelino pakankamai, kaip aš su tėvais per skype šneku. Pasidarom mes kelis kartus per savaitę lietuviškų vakarėlių, klausomės dainų, skaitau jam pasakas, kalbu su juo lietuviškai, bet jis mažai ką supranta, matosi, kad kitos veiklos nori.
    Ar žinai, kodėl aš pradėjau rašyti šį blog`ą? Kad pati lietuvių kalbos neužmirščiau.
    O kaip jūsų Velykos?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Apie mūsų Velykas bandysiu po truputėlį į blogą surašyti. Vakar vakare pagaliau savo puslapiuką atgaivinom :) O bloga iš esmės aš ir dėl to rašau ir dar todėl kad visiems n kartų nereiktų to pačio pasakoti...

    AtsakytiPanaikinti
  4. Lauksiu kantriai naujų įrašų :) Jo, tu teisi, aš irgi rašau, kad vieną kartą būtų galima visiems vienodai tą patį papasakot. :)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails