2013 m. rugsėjo 21 d., šeštadienis

Šiauliai ir Šokolado muziejus






Mūsų atostogos Lietuvoje tikrai buvo labai įdomios ir turiningos. Vis rašau ir rašau kur buvome, ką matėme ir galo nėra ;)



Gerai jau, čia paskutinis įrašas apie vasarą Lietuvoje. Kitus kartus jau pasakosiu, ką mes rugpjūtį ir rugsėjį Vokietijoje nuveikėme.








Džiaugiuosi, kad turėjau progos apsilankyti ir Šiauliuose. Tai miestas, kuriame prabėgo beveik visos mano vaikystės vasaros atostogos.









Šiaulių senamiestis man toks gražus ir jaukus.














Auksinio berniuko šį kartelį man neteko pamatyt, nuliūdau truptuką:









Mano mama, Angelo ir aš ekspromtu sugalvojome apsilankyti Šokolado muziejuje.









Kiek ten įdomybių mūsų laukė.













Rekomenduoju!





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts with Thumbnails