2011 m. vasario 13 d., sekmadienis

Darbeliai Šv. Valentino dienos proga.

Šiandien ryte pastebėjau, kad Inga jau rašo apie Valentino dienos darbelius, prisiminiau, kad Eglė jau apie tai prieš dienų kalbėjo. Akimirką suabejojau, kada gi ta Šv. Valentino diena, jau rytoj? Negali būti!

Visą popietę mudu su Angelino karpėm, klijavom darbelius, bei kalbėjom apie meilę.

Pirmasis mano darbelis:

CIMG7940

Idėja paimta iš čia.

Antrasis mano darbelis:

CIMG7941

Originalas - čia.

Trečiasis mano darbelis:

CIMG7942

Plačiau - čia.

Ir ketvirtasis Angelo (aš iškirpau širdelės) darbelis:

CIMG7944


Omnia vincit amor!

2 komentarai:

  1. Kokia nereali širdutė, pasimaunanti ant pirštukų! Susižavėjau :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man tai jūsų čiulpinukai gėlytės nepaprastai patiko :)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails