2011 m. gruodžio 2 d., penktadienis

Angelo mamos puslapio Kalėdinio pašto (2011) dalyviai.

















Mielosios mamytės ir vaikai,

Skelbiu šiemetinį mano organizuojamos Kalėdinių laiškų apsikeitimo akcijos dalyvių sąrašėlį. Susitikrinkite ar visi esate.
Kiek vaikams metų ir iš kokio miesto ar šalies jie, aš nerašau - bus visiems (išskyrus man pačiai) siurprizas :D

Iki rytojaus vėlaus vakaro Jūs turėtumėte gauti nuo manęs email`ą su vaiko ar vaikų (tarp dalyvių yra nemažai vaikų iš tos pačios šeimos) adresu ar adresais.

Iki gruodžio 13 d. Jūs paraginkite savo vaiką ar vaikus parašyti/suklijuoti/nupiešti Kalėdinį sveikinimą/atvirutę /piešinuką ir jį išsiųsti būtinai registruotu paštu.

Prašyčiau man pranešti, kad jau paleidote laiškutį į kelionę. O aš Jums pasakysiu, kada Kalėdinis pasveikinimas nudžiugins adresatą.


Dalyviai:

Agilė
Agnius
Aistė
Aleksandra
Angelo
Antanas
Austėja


Benas

Darja
Dominyka

Elenutė
Elzė
Emilė
Emilia
Eva

Gustas

Ingrida

Jokūbas
Jonas
Joris K.
Joris T.
Julius
Justas
Justina

Kajus
Karolina
Kipras
Konradas

Laura
Liepa
Lukrecija

Mangirdas
Mantė
Martynas
Matas O.
Matas T.
Milda

Nojus
Nora

Paulina

Rasa
Rimgaudas
Rūta

Salomėja
Saulė
Sidas
Silvestras

Tauras

Ugnė A.
Ugnė M.
Ugnė O.
Ugnius
Urtė

Vainius
Vaiva
Vakaris
Vasarė
Viktorija
Viltė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts with Thumbnails