2012 m. lapkričio 4 d., sekmadienis

Pilni namai vorų




















Halloween`o dienos rytą, Angelui būnant darželyje, aš mūsų namuose (kampuose ir kampeliuose) apgyvendinau kelias dešimtis plastmasinių voriukų. Vienus palikau matomoj vietoj, kitus paslėpiau.


























Angelo, išvydęs pirmąjį vorą, pagalvojo, kad jis tikras. Paklausė manęs, ar jis tą vorą gali paglostyti :) Aš atsakiau - prašom.

Po akimirkos Angelo suprato, kad tas voras netikras. Tada aš jam pasiūliau apieškoti visus namus ir surasti visus pasislėpusius voriukus.

Kiek jam džiaugsmo buvo! Nešiojosi laimingas surastus vorelius piniginėje.



























Aš kitą dieną pastebėjau, kad dar ne visus voriukus Angelo buvo suradęs. Tai vėliau jam aš padėjau jų ieškoti.


























Beje, čia buvo mūsų Halloween`o saldumynai:































O mūsų stalą puošė Halloween`o žvakidė - vaiduoklių pilis.





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts with Thumbnails