2010 m. birželio 11 d., penktadienis

Trečiadienį prieš pietus ėjome į svečius pas Angelo draugą Max ir jo mamytę. (Pradžioje tarėmės tiktis parke ir piknikauti, bet lietutis mums koją pakišo.) Mes, mamos, šnekučiavomės gerdamos kavutę, vaikai žaidė šalia.
Pasiskundžiau Max mamai Julei, kad niekaip negaliu pamėgti vokiško majonezo, man jis toks kažkoks labai su skoniu. Ir kad savo mylimos baltos mišrainės nebedarau, nes man majonezas visą skonį sugadina. Tai ji ( ji iš Kazachstano, kalba rusiškai) man patarė bandyt maišyt majonezą su grietine, kai užsimanysiu tos mišrainės. Dievulėliau! Ir kaip aš galėjau pamiršti, kad kai pradinukė buvau, mano tėveliai būtent taip tą mišrainę darydavo, su majonezu ir grietine. Tik vėliau kažkaip vien su majonezu, kas man ir į atmintį buvo įstrigę.


Vėliau grįžom su Angelino namo, pavalgėm pietus. Po to paguldžiau Angelo į lovelę, bet jis neužmigo, nors ir pavargęs buvo (dėl mano darbo išsiderino jo miego ritmas). Nemiegojusį Angelo vedžiau į trečiadieninę darželio grupę. Likau ir aš ten, nes buvo mano eilė padėti auklėtojai.
Vaikučiai piešė guašu. Kas daugiau, kas mažiau, bet visi išsimozojo. Gerai, kad darbas vyko mažomis grupelėmis, po tris vaikučius, tai juos lengviau sužiūrėti galima buvo.
Angelo šiek tiek pavydėjo, kad aš kitiems vaikučiams padėjau. Jis pastvėrė iš smėlio dėžės, kuri buvo darželio patalpoje, plastmasinį grėbliuką, ir bandė "šukuoti" vienos mergytės nugarą (kuriai aš tuo metu padedinėjau).

Štai kitas išdykėlis, vis puldavo prie langų ir bandydavo juos atidaryti.
Kita mergytė pametė savo soskę kamuoliukų baseine, oi kiek vargom, kol ją radom.

Aš šį kartelį pavakariams buvau atnešus keturis kiaušinius ( kiekvienam vaikučiui mamytė ar tėvelis įdeda kažko, bet viskas dedama bendrai ant stalo, ir dalinamasi). Jie dingo akimirksiu! Kas čiupo baltymą, kas trynį, bet neliko nei trupinėlio.

Kas man įsiminė:
* kad prieš valgį vaikiukai susikabinę rankutėmis linkėjo vienas kitam skanaus.
* kad į sporto salę visi "važiavo traukinuku": sustojo vorele vienas už kito, ir vienas kitam uždejo rankas ant pečių.



O dabar apie šį bei tą.
Štai čia nauji magnetukai mūsų kolekcijoje:



Pirkdami Müller Reis gavome štai tokią vėliavėlę:


Vienas ledainės lankytojas, tiksliau jo keturių metukų sūnus štai ką padovanojo Angelinui:


Gavau laišką iš Sirijos nuo draugės Sheirin, kuri prieš gerą mėnesį ilsėjosi tėviškėje.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts with Thumbnails