2010 m. spalio 1 d., penktadienis


Aną penktadienį Angelo daržely buvo "Žaislų diena". Kiekvienas vaikiukas iš namų atsinešė po žaisliuką mylimuką (nors gal nebūtinai). Štai Angelino su savimi pasiėmė vieną iš mašinų - gaisrininkų automobilį.
Beje, nutiko toks vienas įdomus dalykėlis. Aš ketvirtadienį Angelino paklausiau, ką jis mano, kokį žaislą atsineš Anneli (čia jo ta simpatija). Jis šiek tiek pagalvojęs man atšovė, kad mašiną arba sunkvežimį. Aš jam atsakiau, kad aš manau, jog greičiausiai kokią nors lėlytę.
Ir ką jūs manot, kas teisus? ;) Aš vos žado negavau  penktadienio rytą išvydusi tą mergytę Anneli ir jos rankose... sunkvežimį... Čia turbūt jos broliuko žaislas, abudu lanko Angelino grupę, bet... žinokit, tikrai nesitikėjau pralaimėti :D


Dar apie darželio reikalus. Šį trečiadienį vėl nereikėjo man Angelinui ruošti užkandėlės. Tik šį kartelį dėl visai kitos priežasties. O gi buvo darželyje paruošti "Sveikuolių pusryčiai" (kaip čia juos gražiau pavadinus, bet nepagadinus). Ir ne bet kur, o pačiame muzikos kambary, gražiai paserviruoti. Auklėtoja man užsiminė, kad Angelinui labai patiko slyvos.

O dabar apie darbelius darytus bulvių antspaudais. Tas apačioj, dešinėj, tai Angelo darbelis.



Pasigrožėjusi Austėjos blog`o (Vaikystės sodo) darbeliais ( šiuo ir štai šituo ), bei užmetusi akį į šios mamos puslapį, su Angelino "pasodinau" ąžuolą ir jo drevėje apgyvendinom voveraitę, kurią tiek vakar, tiek šiandien maitinome kaštonais ir gilėmis.



O voveraitę, tai radau šiame žurnale (kaip ir daug kitų rudeniškų lipdukų). Prisipažinsiu, kad dažniausiai perku tuos žurnalus moterims ir namų šeimininkėms, prie kurių kaip priedas prikabinti visokie mieli lipdukai. Jaučiu jiems silpnybę. Na aišku žurnalą, tai taip pat visada perskaitau. Randu įdomių dalykėlių, išbandau kokį receptą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts with Thumbnails