2011 m. rugsėjo 3 d., šeštadienis

110.
















Aš neprisimenu kodėl, bet Angelo labai jau "įsikabino" į skaičių 110.

Kai tėtis jo klausia:
- Ma quanto mi vuoi bene? (Kaip stipriai mane myli?)
Angelo, nedelsdamas, atsako:
- 110.

Jeigu jau kalba pasisuka apie vaikus, tai Angelo tuoj pareiškia, kad jis 110 vaikų turės :) Aš jį bandau įtikinti, kad gal jam tų visų vaikų bus per daug, nes čia juk praktiškai tiek jų, kiek dviejuose darželiuose (!)
Angelo krato galvą ir mane tikina, kad jų tikrai ne per daug, ir kad jis su visais jais tilps pas mane (pas mus, trijų kambarių butuke) :D

Tada aš jo klausiu, kiek lovyčių jiems prireiks, kiek staliukų, kiek kėdučių.... Atsakymas vienas ir tas pats: 110.

O štai kai paklausiu, kiek batukų (ne porų batų) jiems reikės, tai Angelo susimauna, atsakydamas, kad 110 ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts with Thumbnails