2011 m. rugsėjo 10 d., šeštadienis

Kiniečių restorane.

















Šį kartelį įdedu kelias liepos mėnesio nuotraukas, kuriose užfiksuotos mūsų (mamos, sesers, Angelo ir mano) gražios ir bendros akimirkos kiniečių restorane.

Ir pietūs buvo labai skanūs (ačiū mamytei, kad mus ten nusivedė) ir pats restorano interjeras man be galo be krašto patiko.

Daug ką norėčiau turėti savo namuose :)



















Angelo tai nuo žuvų atsitraukti negalėjo. Vis jas paglostyti norėjo :)












































































O kai aš Angelo vedžiau į tualetą, tai jis nusistebėjo, kodėl aš jį į moterų tualetą vedu (pastebėjo atitinkamą piešinėlį ant durų).
Aš jam atsakiau, kad jis su manimi gali eiti į moterų tualetą, nes aš esu moteris ir einu su juo kartu. O su tėčiu jis galės eiti į vyrų tualetą, nes tėtis - vyras.
Tačiau Angelo suburnojo, kad aš irgi galiu su juo eiti į vyrų tualetą, nes jis irgi vyras, nors ir mažas, bet vis gi vyras...
Ir jau mane taikėsi į vyrų tualetą įtempti... :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts with Thumbnails