2012 m. gegužės 23 d., trečiadienis

Pas dantistę


Nuotrauką pasiskolinau iš čia.



Angelo vakar pirmą kartą apsilankė pas dantistę. Ne, jam joks dantukas neskaudėjo, tiesiog šiaip jį nuvedžiau  dantų pasitikrinti.


Man pasirodė, kad registracijoje sėdėjusi moteris šiek tiek nustebo, kad va, keturmetis vaikas ir tik pirmą kartą pas dantistą atvedamas (pro pirštus į sūnaus dantis žiūri tėveliai ar kaip).


Beje, Angelo patikrinimo visiškai nebijojo ir klusniai sėdėjo išsižiojęs kiek reikėjo.


O aš dėl nieko nepergyvenau ir buvau teisi - Angelo dantukai sveikų sveikiausi, balti balčiausi ir jo sąkandis - taisyklingas.

Apsidžíaugiau nerealiai - juk aš jo mama!



Turbūt taip ir turėjo būti, nes Angelo:

* augęs be soskutės, be buteliuko (abu dalykai gali iškreivinti dantis ir sąkandį)

* nuo pat gimimo (jei neklystu) vartojo vitaminą D (Vokietijoje vaikams iki 2-3 metų jo išrašo vaikų gydytoja - labai svarbu kaulams ir dantims, kad šio vitamino netrūktų)

* geria vandenį, pieną, arbatą (šiek tiek saldintą medumi), jokių gaiviųjų gėrimų, sulčių gal porą kartų metuose ir tai skiestų vandeniu 1:1

* valgo daug įvairaus ir sveiko maisto, saldumynais nepiktnaudžiauja

* dantis valosi (jau keli metai pats vienas, bet aš vis patikrinu) 2 kartus per dieną namie ir 1 kartą darželyje


Iš visos širdies linkiu Angelui gyvenime neturėti tiek reikalų su dantistais, kiek aš esu turėjusi... Dar dabar kaip košmarą prisimenu sovietinę aparatūrą ir iš burnos rūkstantį grąžtą.... Brrr...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts with Thumbnails