2012 m. birželio 16 d., šeštadienis

Lapkričio mėn. (2011) kalbelės ir sapnai (II)

 


*
Angelo man pasakoja apie savo ateitį:
- Da grande voglio avere la casa che gioca con me. Tu mi dovrai fare vedere la casa dove abiterai tu e darmi il tuo cellulare. (Kai būsiu didelis, noriu turėti namą, kuris su manimi žais. Tu man turėsi parodyti namą, kuriame tu gyvensi ir man turėsi duoti savo mobilų.)


*
Angelo pasakoja savo sapną:
- Ho sognato che so guidare bene la bici. (Sapnavau, kad moku gerai vairuoti dviratį.)

*
Atėjusi paimti Angelo, nusistebėjau, kad prie darželio nestovi dviejų auklėtojų mašinos (jos visada ten stovi). Angelo tuoj man paaiškina situaciją:
- Anche le maestre devono andare in bagno e fare la torta per la nonna. (Ir auklėtojos turi nueiti į tualetą ir močiutei tortą padaryti.)

*
Angelo, po filmuko:
- Il cartone animato è entrato nei miei occhi. (Filmukas įlindo į mano akis.)


*
Angelo apie tatuiruotes:
- Mamma, quando io saro papà, mi farò un tatuaggio "macchina" sulla mano. Tu quando sarai nonna, ti farai un tattoo coccodrillo. Io sulla guancia - "uno squallo". (Mama, kai aš būsiu tėtis, aš sau pasidarysiu ant rankos tatuiruotę "mašiną". Tu kai busi močiutė, tu pasidarysi sau tatuiruotę "krokodilą". Aš ant žando - "ryklį".)

*
Angelo apie ateitį:
- Voglio avere un bimbo Pinocchio quando sarò papà. (Noriu turėti vaiką Pinokį, kai aš būsiu tėtis.)

*
Dar vienas Angelo sapnas:
- Ho sognato che ero Pinocchio. La fattina ha fatto morire a Stromboli. Poi io sono arrivato da nonna a Vilnius. (Sapnavau, kad aš buvau Pinokis. Fėja padarė taip, kad mirtų Strombolis (lėlių meistras, blogietis). Paskui aš atvažiavau pas močiutę į Vilnių.)

*
Angelo noras:
- Voglio essere di colore scuro come Abinasch. Devi prendere la bacchetta magica quella della fatina di Cenerentola. (Noriu būti tamsios spalvos, kaip Abinasch (draugas iš darželio). Tu turi paimti stebuklingą lazdelę iš Pelenės fėjos.)

*
Angelo sumąstė:
- Bisogna scambiare i nomi Simba con Bambi. (Reikia apsikeisti Simbai (liūtukui) ir Bambiui (stirniukui) vardais.)


*
Dainavau Angelui dainelę apie Ėduoniuką ir Bakteriuką. Tą kartelį jau į lapelį su žodžiais nebežiūrėjau, nes mintinai mokėjau.
Angelo:
- Hai foglietto di Karius und Baktus in testa? (Turi lapelį su Ėduoniuku ir Bakteriuku galvoje?)

*
Angelo noras:
- Voglio essere il padrone del temporale. (Noriu būti audros šeimininkas.)

*
Dar vienas Angelo sapnas:
- Ho sognato una macchina di legno, i finestrini di legno, ma sapevo dove era il benzinaio. (Sapnavau medinę mašiną, medinius langus, bet aš žinojau, kur degalinė.)


*
Angelo noras:
- Voglio sognare che leggo libri "Bambi" e "Nemo" e voglio sognare che volo. (Noriu susapnuoti, kad skaitau knygas "Bambi" ir "Nemo" ir noriu susapnuoti, kad skraidau.)

*
Angelo apie rankas:
- Voglio avere tante dita sulle mani: 9. (Noriu turėti po 9 pirštus ant rankų.)


*
Aš: Andiamo a vedere fuori. (Einame į lauką pažiūrėti (ta prasme pabūti).
Angelo: Se c`e aria fresca. (Ar yra ten gryno oro.)


*
Aš: La mia giacca è rotta. (Mano paltas suplyšęs.)
Angelo: Bisogna andare dal meccanico. (Reikia eiti pas mechaniką.)



*
Angelo apie orą:
- Non fa più freddo. La città è calda. (Nebešalta. Miestas - karštas.)



*
Angelo, vartydamas knygas:
- Non riesco a leggere, non so le parole. (Neišeina man skaityti, nemoku žodžių.)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts with Thumbnails