2010 m. liepos 9 d., penktadienis

Atspėkit, kokius žurnalus mieliausiai "skaito" Angelo? O gi tuos, apie mašinas. Kartais Angelino juos nukniaukia iš tėčio, o kartais abu vyrai, tiek didelis, tiek mažas kartu juos skaito. Vienas kito klausinėja, kokios markės viena ar kita mašina. Angelo jau atskiria ir Suzuki, Porsche, Honda, Skoda, Volvo...
O kai aš kur su reikalais skubu ir Angelino sėdi vežimėly, tai jis man rodo kiekvieną pravažiuojančią ar stovinčią mašiną ir demonstruoja savo žinias.


O dabar apie šiandieninius pusryčius. Mudu su Angelino valgėmė braškių tortą. (Jau pamečiau skaičių, kiek jų esu prigaminus per pastarasias dvi savaites, bet šitas tai turbūt paskutinis šiais metais). Staiga nei iš šio, nei iš to Angelino man sako:
-La torta di fragoline la gomma della macchina. (=Braškių tortas mašinos ratas).
Aš:
-Così dura? (=Toks kietas?)
Angelo:
- No.
Aš:
- La torta di fragoline è rotonda come la gomma della macchina? E´ un cerchio? (=Braškių tortas apvalus kaip mašinos ratas? Braškių tortas tai apskritimas?)
Angelo:
- Sì.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts with Thumbnails