2011 m. lapkričio 1 d., antradienis

Varškės bandelės su obuoliais.





















Kas dar nežino, aš esu sausainių kepėja ir valgytoja ;)
Todėl net pati stebiuosi, kas čia man atsitiko, kad susigundžiau pabandyti iškepti varškės bandeles su obuoliais.
Ir gerai padariau, nes bandelės (nors gal ir nelabai iškilo) gavosi tokios skanios, kad mielai dalinuosi receptuku su jumis.


Reikės:


* 250 g miltų
* 1 pokelio kepimo miltelių
* 1/2 a.š. druskos
* 200 g margarino (aš dėjau sviesto)
* 250 g varškės
* 4 obuolių
* cinamono
* razinų (aš jų nedėjau)
* cukraus


Pirmus penkis ingredientus gerai sumaišykite ir išminkykite. Gautą tešlą įdėkite į šaldytuvą.

Nulupkite obuolius ir juos supjaustykite kubeliais. Tada juos su razinomis, cinamonu ir cukrumi pagarinkite ant ugnies. Tada atvėsinkite.

Iš tešlos kočiokite ir formuokite 8 cm pločio apskritimus, į juos įdėkite obuolių įdarą ir kaip cepelinus užlipinkite kraštus.


Bandeles kepkite įkaitintoje 175°C orkaitėje apie 20 min.




Skanaus!




Jūsų Eglė




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts with Thumbnails