2012 m. rugpjūčio 7 d., antradienis

Pirmosios mūsų dienos Vilniuje























Šį kartelį tiesiog dedu nuotraukas ir jas šiek tiek pakomentuoju:


Viršuje, Angelo gaisrininkų mašinoje.























Angelo "Iki" parduotuvėje tuoj puolė ieškoti saldainių "Meška Šiaurėje", "Fortūna" ir "Miglė" - jie mums patys skaniausi :)
























Angelo su močiutės dovanotu Lego rinkinuku.





























Angelo laipioja mano vaikytės kieme.































Kadangi ten buvo per niūru, tai kitus kartus ėjome į kitame kieme esančią žaidimų aikštelę.


































Angelo iš Vokietijos atsivežė savo flomasterius, su jais išsiskirti nenorėjo. Nors jais sutepti rūbeliai be problemų atsiskalbia, štai mano tėvų virtuvinis stalas taip ir liko dėmėtas...


















Jau pirmomis dienomis aš susimačiau su savo draugėmis iš mokyklos ir universtiteto laikų. Pas vieną jų namuose  pamačiau kabančias nuostabias Dalai Lamos mintis:










































Kažkurią dieną Angelui parodžiau į kurią gi aš mokyklą ėjau.



























Angelo uogų karalijoje:























Aš, vos tik pasitaikius progai, nosies tiesumu (o gal kreivumu) nužingsniavau į knygyną :) Jame palikau triženklę sumą (ačiū Dievui, kad litais, ne eurais) :)

























"Akropolis" ir vaivorykštė po liūties.















Mieloji šunytė Fanta, kurios aš buvau labai pasiilgusi.





























Angelo labai veržėsi vedžioti Fantą.




























Tuščias troleibusas.








Angelo ir mano vaikystės knygos mano tėvų namuose.




























Uogytės iš mano tėvelių sodo bei naminiai koldūnai su mėlynėmis "Šaltanosiai".




2 komentarai:

Related Posts with Thumbnails