2010 m. kovo 13 d., šeštadienis

Kiek daug visko susikaupė neaprašyto ir neišpasakoto. Bandysiu trumpai užsiminti, kur buvom ir ką veikėm.

Praėjusį savaitgalį nusivedžiau Angelino į grafikos darbų parodą. Prie daugelio stendų ilgokai stoviniavome, nes darbai tikrai buvo rinktiniai.
Kas labiausiai patiko Angelinui? Ne, visai ne grafikos darbai... manau, kad muzikantai, kurie scenoje grojo, ir savo muzika kūrė labai savitą atmosferą. Angelo nenuleido akių nuo muzikos instrumentų, ypač gitaros. Kai reikėdavo ploti, jis visai neplodavo, tik pergyvendavo, kad jau daugiau muzikantai nebegros. Už kelių sekundžių, išgirdęs pirmus naujos dainos akordus, iš laimės spygaudavo.

Per šią nepilną savaitukę, gavome net du siuntinukus su lauktuvėmis. Vieną atsiuntė Angelino lietuviški seneliai su tetule, kitą - Angelino itališka močiutė. Dovanėlės - Angelino dviejų metukų gimtadienio proga. Nufotografuot man nėra kaip, nes mano fotoaparatas sugedo... Šiomis dienomis žadu įsigyti kitą, bet man labai gaila senojo :( Tik duokit man pafotografuot, ir valgyt galite neduoti... Aš, visai ne aš, be fotoaparato...



Aną dieną, parduotuvėje DM, išbandėme vaikišką vežimėlį prekėmis susikrauti. Angelino jautėsi labai suaugęs, noriai stumė vežimėlį. Aš, aišku, vis jam už akių užbėgdavau, jei į kokią lentyną su dūžtančiais produktais nusitaikydavo. Angelo padėjo man krauti į vežimėlį tuos kelis produktus, kurių mums tą kartą reikėjo.


Pasibaigė sekmadieniniai sporto užsiėmimai. Sugalvosim ką veikti, tik kad greičiau tikrasis pavasaris ateitų.

Tiek šią savaitę daržely (Loslösegruppe), tiek praėjusią, auklėtoja vedėsi vaikučius į vaikų darželio kiemą pažaisti. Kas smėlyje kapstėsi, kas žaidė su buldozeriais ar mašinėlėmis, kas suposi, kas karstėsi. Ne visą užsiėmimą jie prabuvo kieme, vos pusvalanduką, nes nėra dar taip šilta. Bet, kadangi saulutė draugiškai švietė, tai nusprendė pasinaudoti proga ir kažką smagaus lauke nuveikti.

Vakar kepėme varškės bandeles. Reikės kažkiek patobulinti receptą, nes ne tokios jau ir saldžios gaunasi, ir per daug jaučiasi kepimo miltelių skonis.



Labai smagiai klausomės vienos Detlev Jöcker dainelės, pagal kurią galima ne tik dainuoti, bet ir šokti.



Vakar su Angelino ėjome į parką, pasidžiaugti bundančia gamta. Jam parodžiau pumpurėlius ant krūmų, paaiškinau, kad iš jų išaugs lapai. Šiemet pirmą kartą aplankėm parke gyvenančius (aptvertus) paukščius: vištas, gaidžius, žąsis, juodasiąs gulbes, baltuosius balandžius, kanarėles, papūgėles, fazanus ir povus. Angelino baisiai nenorėjo eiti namo, bet kažkaip jį sugebėjau įkalbinti.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts with Thumbnails