2010 m. kovo 10 d., trečiadienis

Susinervinau juodai. Tiek vakar, tiek šiandien po gerą valandą prasėdėjau prie naujo blog`o įrašo, bet, peržiūrint, ar yra gramatinių klaidų, dingo man viskas, ką buvau parašius. Tiek vakar, tiek šiandien...
Žiūrėsiu, kada laiko ir kantrybės rasiu, vėl prisėsti...

2 komentarai:

  1. man Tomas parsiuntė programą Windows live writer, tai super - ji sujungta su blog'u, bet padaryta word pagrindu. visi įrašai lieka ir galima bet kada taisyti, koreguoti, o paskelbti įrašai automatiškai atsiduria tinklaraštyje. tiesa, pas mane windows 7, tai nežinau ar šią programą palaiko senesni windows. va kiek apie techniką pavariau :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Reikės būtinai pasidomėt, ačiū už mintį! Kas man čia nelabai, kad kas porą sekundžių išsaugo, o jei man išsitrynė viskas, tai net atšaukti veiksmo nepavyksta, nes tipo jau išsaugota... karti patirtis, bet tikiuos į gerą :)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails