2010 m. kovo 5 d., penktadienis

Projektas 52. 9-oji savaitė. Auf Achse! (Ant ratų)

Photobucket

Apie šį projektą sužinojau skaitydama "Oranžinį blogą", kuris irgi jame dalyvauja.
Kas savaitę reikia pristatyti po nuotrauką duotai temai. Pagrindinis reikalavimas, kad visose nuotraukose kartotųsi vienas ir tas pats objektas. Kaip supratau, neprivaloma visas užduotis atlikti, todėl tikiuosi, kad aš ne per vėlai prisijungiu.

Mano herojus - Heffalump (Mikės Pukuotuko draugas drambliukas, ar apskritai jis kokį vardą turi?) ir štai mano nuotrauka temai "Ant ratų":

3 komentarai:

  1. Sveika prisijungus prie projekto, mes per ligas siek tiek atsilikom, truksta 8 ir 9 savaites foto. Vis galvojau kaip graziai "Auf Achse" i lietuviu kalba isversti. Tavo vertimas labai patiko, taciau mano idejai ne visai tinka, teks galvot dar viena vertima :)))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Jei ne tu, tai būčiau nieko apie šį projektą nesužinojus! :) Jis lyg man specialiai sukurtas, aš taip mėgstu fotografuoti.

    O kas serga pas jus? :(

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails