2010 m. kovo 30 d., antradienis

Prieš porą dienų ieškojau svetainėje youtube.de vienos lopšinės (vokiškai) bet jos neradau. Nors turiu aš ją, bet tik garso įrašą, o man kažkaip ir vaizdo norėjosi. Nežinau kas man užėjo, bet visai netikėtai sugalvojau šiai lopšinei ir video klipuką sukurti.

Kaip tariau, taip ir padariau. Vėliau gavau dar patarimų iš Luciano, ką ir kaip pakeisti galėčiau, bet nusprendžiau taip ir palikti. Juk pirmas blynas, gal kiek ir prisvilęs.
Štai apie ką kalbu: spausti čia.


Bitės labai pamėgo mūsų balkone stovintį karklo medelį su kačiukais. Kiek Angelinui džiaugsmo, kai jos atskrenda, ir man įdomu, apžiūrinėjam jas pro lango stiklą, matom ant kojelių geltonas žiedadulkes. Aš primenu Angelui, kad bitutės renka nektarą ir iš jo darys medutį. Angelino žino apie ką kalbu, nes mielai geria pieną su medumi. Pažiūrėkite video.




Vakar koks juokingas nutikimas atsitiko man žaidimų aikštelėje. Su Angelo žaidėme smėliu, jį krovėme į grandine pririštą padangą (tiksliau jos pusę) (nufotografavau ir čia įdedu, kad aiškiau būtų, apie ką kalbu)


tada norėjome pakelti krovinį į viršų, kai visiškai netikėtai sujudėjo kitos padangos pusė, ir iš jos pasipylė vanduo... tiesiai man ant galvos. Net surikau aš ten kažką iš netikėtumo. Jaučiausi kaip kokiame tv žaidime, kai pralaimėjus pila ant tavęs kibirą vandens.

O vakare ėjau su Angelino darželio grupės mamytėmis ir auklėtoja vakarieniauti į itališką restoraną. Mes taip nuostabiai kartu pasisėdėjom ir skaniai pilvus prisikimšom.


6 komentarai:

  1. Labai gražiai klipuku iliustruota lopšinė- labai mieli aviukai, o dar "tėvelis" dainuoja :D Šaunuolė esate , ačiū, pasidžiaugiau :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū labai! :) Ar Jūs vokiškai suprantate?

    AtsakytiPanaikinti
  3. O man lopšinės neatidaro :( nors ir labai norėjau pažiūrėti tavo darbelį. Vokietijoj per daug autorinės teisės kišasi, tad daug ko atsidaryti nebesigauna

    AtsakytiPanaikinti
  4. Eglut, pastebėjau ir aš, kad nebeatsidaro. Gal tu turi kokią mintį, kaip ir kur jį galima būtų įkelti?
    Į puslapį facebook reikės bandyt.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Bandyk čia įkelti, neturėtų būt sudėtinga...

    AtsakytiPanaikinti
  6. Įkėliau lopšinės video į facebook fanų psl., bet ir link`ą pataisiau, jei paspausi - suveiks :D

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails