2010 m. kovo 14 d., sekmadienis

Norėčiau pašnekėti apie saldžius dalykėlius. Guminukus. Turbūt neatsiras žmogaus, kuris jų nemėgsta. Su manimi būna labai įdomiai. Kartais noriu šokolado ir vien tik šokolado, ir bet kokio šokolado... O kartais taip užsimanau guminukų. Nieko aš čia nereklamuosiu, bet man asmeniškai skanesni Katjes, nei Haribo.
Paklaidžiojusi internete sužinojau, kad tiek Katjes, tiek Haribo fabrikai visai netoli mūsų. Labai būtų įdomu ten apsilankyti!
Ir kodėl gi aš šiandien apie tuos guminukus užsiminiau? Norėjau pasidžiaugti, kad dauguma jų ne tik skanūs, bet ir labai gražūs. Karts nuo karto Angelino gauna kokį guminuką, tai dažnai pusvalandį prasėdi, ir niekaip nedrįsta jo į burną įsidėti. Tai ten karvutė, tai avytė, tai batukai ar dar kažkas. Pažiūrėkit patys! Kaip galima tokia grožybes valgyti?!















4 komentarai:

  1. Mes gal kelis kartus ir esame valgę guminukų, nepopuliarūs mūsų šeimoje. Šiuo metu LT pasidarė ne tik kad nepopuliaru, bet ir nesveika dauguma guminukų valgyti. Nežinau kaip Katjes, bet HARIBO guminukuose naudojamos medžiagos, kurios leistinos tik ES, o JAV, KANADA, Australija ir New Zeland uždraustos.
    Šaltinis: http://www.sveikasvaikas.lt/spring/productList?execution=e2s4

    AtsakytiPanaikinti
  2. O kokius jūs saldumynus šeimoje valgote, gal pati viską kepi?
    Pas mus guminukų manija užeina kokius 3-4 kartus per metus, gal iš mano įrašo kitaip galėjo pasirodyti.
    Aš pati vos šiemet atradau Katjes, nors Vokietijoj jau seniai gyvenu :)

    Visai man nekeistai nuskambėjo tavo komentaras, tiesiog vos ne kas antras žmogus iš LT, su kuriuo pabendrauju (pasirašinėju) vis man užsimena apie sveiką maistą ar ūkininkų turgelius. Kažkaip iki 2004 metų ar tai visai neaktualu buvo, ar aš blogai prisimenu...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Teisi esi! Nieko panašaus globaliai nebuvo anksčiau.
    Dabar per TV vien laidos apie sveikus produktus, kur jų rasti, kaip atpažinti ir t.t. Laidos kaip gaminamos dešros, kaip grynoje mėsoje gali būti visokio š... pripurkšta, net duona ir ta gali būti nuodinga, dėl purškiamo priedo, kad javai subręstų vienu metu. Vienžo, todėl pakraupę lietuviai, susirūpinę.
    Mano vyras kaip terapeutės sūnus, visą šeimą išmokino atsirinkti. Aš vis pasitikrinu vartojamus produktus, kad daugmaž normalus racionas. Kepu saldumynus įvairia, būna dažniau, būna rečiau. Vaikams saldumynai būna arba C vitaminai (maži žirniukai) arba TIK TAK (apsidžiaugiau, kad ne nuodai).

    O mano viena draugė išvykusi į Šveicariją pasakė, "mums jokių problemų dėl to nėra, nes ekologija - nuobodi kasdienybė". Pasisekė žmonėms. :)))
    Ir manau, kol vartos žmonės, t.y. kol bus paklausa, tol bus ir pasiūla. Kol kas dabar visuotinis susitarimas nevalgyti (arba mažinti vartojimą) produktų, kurių sudėtyje yra E621 - natrio glutamato- skonio stipriklio. Statistika, kad šio E priedo apyvarta siekia kelis kartus daugiau nei LT biudžetas.
    Lietuviai nebe atskirai šviečiasi, bet TV labai intensyviai rodo laidas, va ir šiandien reklamavo, kad ryt rodys laidą "Kada baigsim valgyti chemiją?" Vat todėl ir informuoja tave taviškiai. Gal pas jus šiek tiek daugiau ekologijos, vis labiau į vakarus...

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ačiū už informaciją, nes ne viską žinojau. Jo...

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails